Hoe word ik lid van wandelclub Roal Benti?
Hoe word ik lid van

Wandelclub Roal Benti vzw

Het wandelseizoen loopt van 01 januari  tot en met 31 december.

U kunt het hele jaar door lid worden van wandelclub Roal Benti. Dit kan op onze organisaties of via email.( Zie hiervoor ook  onze website https://www.wandelclubroalbenti.be/. Hier kunt U zichzelf eenvoudig aanmelden.

Graag ontvangen we dan volgende gegevens:

• Uw voor- en achternaam
  • Uw telefoonnummer
  • Uw e-mailadres
  • Uw adres
  • Uw geboortedatum

Stuur deze gegevens naar de secretaris (stebenti@hotmail.com), en schrijf het lidgeld over op onze rekening.

Lidgeld:
• 15€ per lid (voor ieder bijkomend lid op hetzelfde adres hoeft u slechts 13€ te betalen).
• Het te betalen bedrag kan overgeschreven worden op het rekeningnummer IBAN: BE85 0682 3622 2006 – BIC: GKCCBEBB.

Uw voordelen

• Na betaling van het lidgeld ontvangt u een officiële lidkaart met een persoonlijk wandelboekje. . Bij elke wandeling waar u aan deelneemt laat u op het einde van de tocht het boekje afstempelen. Dit is GEEN verplichting.
  • U verkrijgt als lid bovendien op iedere tocht een korting op de inschrijving.
  • Alle clubleden zijn automatisch verzekerd bij tochten ingericht door WANDELSPORT VLAANDEREN, VGDS en FFBMP.
  • U ontvangt 2-maandelijks een nieuwsbrief met info over diverse activiteiten van de club.
  • Naast wandeltochten organiseren wij voor u nog tal van extra activiteiten. U profiteert mee van busreizen, speciale wandeltochten, vormingsavonden, enz.
  • Gratis 5 maal per jaar het tijdschrift ‘WALKING MAGAZINE’.
  • Elk jaar is er een BBQ en  een clubfeest.
Contactformulier

Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden

Adresgegevens:

Neem contact op met de voorzitter Stefaan Vandepitte